Çorum'un Oğuzlar ilçesinde doğa yürüyüşü düzenlendi.

Oğuzlar Halk Eğitimi Merkezinde Yıl Sonu Sergisi Açıldı
Oğuzlar Halk Eğitimi Merkezinde Yıl Sonu Sergisi Açıldı
İçeriği Görüntüle

Aşıklar Tepesi bölgesinden başlayan yürüyüşte, katılımcılar, Kızıltepe güzergahını takip ederek Obruk köyünde parkuru tamamladı.

Yaklaşık 12 kilometrelik parkurda yürüyen katılımcılar, bölgenin doğal güzelliklerini keşfetme fırsatı buldu.

İlkbaharın renklerine bürünen ormanlık alanda yürüyen katılımcılar, Obruk Baraj Gölü manzarasında hatıra fotoğrafı çektirdi.

Muhabir: Anadolu Ajansı