Çorum’un Oğuzlar ilçesinde imam hatip okullarının kuruluş yıl dönümü törenle kutlandı.

Oğuzlar Halk Eğitimi Merkezinde Yıl Sonu Sergisi Açıldı
Oğuzlar Halk Eğitimi Merkezinde Yıl Sonu Sergisi Açıldı
İçeriği Görüntüle

Oğuzlar İmam Hatip Ortaokulunda düzenlenen etkinlikte öğrenciler, gösteri ve dinletiler sundu.

Gösterilerin ardından Belediye Başkanı Mustafa Cebeci, İlçe Milli Eğitim Müdürü Süleyman Atçıoğlu, okul müdürleri, öğretmenler ve veliler, öğrencilerce oluşturulan sergiyi gezdi.

Muhabir: Anadolu Ajansı