Bayat Şehit Yakup Kozan İmam Hatip Lisesi Konferans Salonu’nda, Müftülük tarafından düzenlenen Siyer-i Nebi Programı Ödül Töreni gerçekleştirildi.

Programa Bayat Kaymakamı Kerem Yüce, İlçe Belediye Başkanı Ahmet Bahadır Ünlü, kurum amirleri ve öğrenciler katıldı.

Çorum’da HES Bendi Patladı, Ekipler Teyakkuzda!
Çorum’da HES Bendi Patladı, Ekipler Teyakkuzda!
İçeriği Görüntüle

Programa katılan protokol üyeleri, Peygamberimizin örnek hayatını gençlerimize aktarmayı amaçlayan bu anlamlı programda emeği geçen Müftülüğe, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür ederek dereceye giren öğrenciler tebrik edildi.

Muhabir: Haber Merkezi