Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir, ÇESİAD yönetim kurulu ile birlikte ilçeye gelen İstanbullu öğrencileri kırmayıp birlikte türkü söyledi.

Başkan İsbir’den Ankara Çıkarması!
Başkan İsbir’den Ankara Çıkarması!
İçeriği Görüntüle

Çeşitli okullardan gelen öğrencileri kırmayan Başkan İsbir, bir öğrencinin saçla eşlik ettiği Aşık Veysel’in “Gidiyorum Gündüz Gece” isimli türküsünü seslendirdi.