Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör, belediye personeliyle düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi.

Programa, Çorum HAK-İŞ Sendikası Başkanı Mustafa Şahin'in yanı sıra Belediye Başkan Yardımcıları Ahmet Özoğlu ve Kadir Eskiadam da katıldı.

Kahvaltı programında belediye bünyesinde görev yapan personelle sohbet eden Başkan Gelgör, çalışanların talep ve görüşlerini dinledi.

Programın ardından açıklamada bulunan Gelgör, ilçeye hizmet yolunda fedakârca görev yapan tüm belediye personeline teşekkür ederek, "Çalışma arkadaşlarımızla hasbihâl ederek talep ve görüşlerini dinledik. İlçemize hizmet yolunda emek veren tüm personelimize özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum." ifadelerini kullandı.

İç Hastalıkları Uzmanı Hasta Kabulüne Başladı
İç Hastalıkları Uzmanı Hasta Kabulüne Başladı
İçeriği Görüntüle

727057948 18599554267012598 5299896361156325678 N727058190 18599554285012598 5123521498005823491 N

Muhabir: Haber Merkezi