Yeşilay Çorum Şubesi ile Hitit Üniversitesi Tıp Fakültesi arasında iş birliği protokolü imzalandı. İmzalanan protokol kapsamında bağımlılıkla mücadele, sağlıklı yaşamın teşviki ve toplumun bilinçlendirilmesi adına ortak çalışmalar yürütülecek.

Bu iş birliği ile öğrenciler, akademisyenlerin katkılarıyla; eğitimler, seminerler, farkındalık etkinlikleri ve bilimsel araştırmalar gerçekleştirecek.

40 Yıllık Müdüre Güllerle Veda! Duygusal Anlar Yaşandı
40 Yıllık Müdüre Güllerle Veda! Duygusal Anlar Yaşandı
İçeriği Görüntüle

558066023 17907947727238222 7594385137671597684 N

Muhabir: Haber Merkezi