İskilip Belediye Başkanı İsmail Çizikci, Misak-ı Millî İlkokulu binasının restore edilerek kütüphaneye dönüştürülmesi projesi için Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı'ndan yatırım onayının alındığını açıkladı.
Başkan Çizikci, projesi tamamlanan yatırım için yapım ihalesi hazırlıklarının başladığını belirterek, tarihi binanın restorasyonunun ardından ilçeye modern bir kütüphane kazandırılacağını ifade etti.
Çizikci, yaptığı açıklamada, "Misak-ı Millî İlkokulu binasının restorasyonu yapılarak kütüphaneye dönüştürülmesi projesiyle ilgili Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığımızdan yatırım onayı dün itibarıyla alınmıştır. Projesi tamamlanan yatırımımızda artık yapım ihalesi hazırlıkları başlamaktadır." dedi.
Yeni yatırımın ilçenin kültürel mirasının korunmasına katkı sağlayacağını ve gençlere modern bir bilgi yuvası kazandıracağını vurgulayan Çizikci, destek verenlere teşekkür etti.
Başkan Çizikci, başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere AK Parti Çorum Milletvekilleri Oğuzhan Kaya ve Yusuf Ahlatcı, AK Parti Çorum İl Başkanı Yakup Alar ile AK Parti İskilip İlçe Başkanı Mehmet Demirci'ye katkılarından dolayı teşekkür ederek, yatırımın İskilip'e hayırlı olmasını diledi.
Next




