Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) İl Müdürü Ömer Tök, Sosyal Güvenlik Haftası dolayısıyla Çorum Valisi Doç. Dr. Zülkif Dağlı’yı ziyaret etti.

Vali Zülkif Dağlı, Ömer Tök ve beraberindeki Mustafa Göncü, M. Kemal Toksoy, Meral Suvacı, Meral Irmak ve Kübra Gökçe’den oluşan heyeti makamında kabul etti.

Ahmet Ahlatcı Şampiyonluk Ödülünü Cumhurbaşkanı’ndan Aldı
Ahmet Ahlatcı Şampiyonluk Ödülünü Cumhurbaşkanı’ndan Aldı
İçeriği Görüntüle

Toplumda sosyal güvenlik bilinci oluşmasına katkı sağlamak amacıyla yapılan etkinlikler ile kurum çalışmaları hakkında bilgi alan Vali Dağlı, tüm SGK personelinin haftasını kutlayarak görevlerinde başarılar diledi.