Milli eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada; 25 teknik öğretmenin katılımıyla “Eğitimde Dijital İkiz Becerilerinin Geliştirilmesi” eğitim programına başlandığı ifade edildi.

Yapay zekâ, dijital ikiz teknolojisi, büyük veri, artırılmış gerçeklik ve daha fazlasının bu eğitimde buluştuğunun kaydedildiği açıklamada hedefin Çorum’da mesleki eğitimi dijital teknolojilerle ileri seviyeye taşımak olduğu vurgulandı.

OSB’de Tapu Talepleri Gündeme Geldi
OSB’de Tapu Talepleri Gündeme Geldi
İçeriği Görüntüle

511651951 122133902252706748 1273301366430918518 N

Muhabir: Haber Merkezi