Çorum’un Uğurludağ İlçesi Belediye Başkanı Remzi Torun, ilçede düzenlediği mitingle gövde gösterisi yaptı.

Uğurludağ’ın Talepleri Ankara’da Masaya Yatırıldı
Uğurludağ’ın Talepleri Ankara’da Masaya Yatırıldı
İçeriği Görüntüle

Düzenlenen mitingde Uğurludağlılara seslenen Remzi Torun, kimin ne yaptığının ve ne dediğinin öneminin olmadığını kendilerinin hizmetleriyle, eserleriyle vatandaşların karşısında olduğunu belirtti. İlçede yarın yapılacak seçimlerin ardından gerginlik yaşanmaması için çağrıda bulunan Torun, demokrasi şöleni olan seçimi bayram havasında yarın akşam kutlayacaklarını ifade etti.