Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir, Çorum SGK İl Müdürlüğü görevini yürütürken Ankara SGK İl Müdürlüğü'ne atanan Ömer Tök’ü ziyaret etti.

Ortaköy’de Proje Bazlı Hibe Programları Çiftçilerle Paylaşıldı
Ortaköy’de Proje Bazlı Hibe Programları Çiftçilerle Paylaşıldı
İçeriği Görüntüle

Bilindiği üzere yaklaşık 7 yıldır Çorum'da başarıyla görev yaptığı sırada Ankara SGK İl Müdürlüğü'ne atanan Tök, Çorum’da görev yaptığı sırada çok sayıda kurum ve kuruluşla da sıcak ilişkiler kurmuştu,

Ziyaretinde Ömer Tök’ü yeni görevinden dolayı hayırlı olsun dileklerini ileten Başkan İsbir, başarılar temenni etti.

Muhabir: Haber Merkezi