Genel

Güvenlik Personellerine Şiddet ve Bağımlılıkla Mücadele Semineri Verildi

Genlik ve Spor İl Müdürlüğü’nde görevli Güvenlik Personellerine yönelik seminer düzenlendi.

Abone Ol

Genlik ve Spor İl Müdürlüğü’nde görevli Güvenlik Personellerine yönelik seminer düzenlendi.

Çorum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personellerine “Bağımlılıkla Mücadele” ve “Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele” semineri verildi.

Güvenlik personellerine yönelik Hitit Üniversitesi Ethem Erkoç Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen “Bağımlılıkla Mücadele” ve “Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele” seminerinde İl Emniyet Müdürlüğü Yetkilileri tarafından Güvenlik Eğitimi ile Ömer Özdemir tarafından bilgiler aktarıldı.