Çorum'un Osmancık ilçesinde Borsa İstanbul Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğretmenleri, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasının ardından düzenlenen dönem sonu etkinliğinde bir araya geldi.
Osmancık Kent Ormanları piknik alanında gerçekleştirilen etkinlikte öğretmenler, mangal yapıp semaverde çay demleyerek yoğun geçen eğitim döneminin ardından keyifli ve verimli bir gün geçirdi.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada öğretmenler, eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen çalışmalar ve gerçekleştirilen faaliyetleri değerlendirirken, mesleki deneyimlerini paylaşma fırsatı da buldu. Etkinlik, birlik ve beraberlik duygularının pekişmesine katkı sağladı.
Öğretmenler, dönem sonunda düzenlenen bu tür sosyal etkinliklerin moral ve motivasyon açısından büyük önem taşıdığını belirterek, yeni eğitim öğretim yılı öncesinde dinlenme ve bir araya gelme imkânı bulduklarını ifade etti.
Etkinlikte, sosyal ve kültürel organizasyonların öğretmenler arasındaki dayanışmayı güçlendirdiğine dikkat çekilirken, benzer buluşmaların önümüzdeki dönemlerde de sürdürülmesinin planlandığı belirtildi.