Genel

Maçlarda İnternet Sorunu Bitecek, Çorum Stadyumu'na Dev Yatırım!

Çorum Şehir Stadyumu'na yaklaşık 10 milyon TL tutarında iletişim altyapısı yatırımı yapılacak.

Abone Ol

Çorum Şehir Stadyumu'na yaklaşık 10 milyon TL tutarında iletişim altyapısı yatırımı yapılacak.

AK Parti Çorum Milletvekili ve TBMM İçişleri Komisyonu Üyesi Av. Yusuf Ahlatcı, yeni sezona yetiştirilecek proje kapsamında stadyumun 4G ve 5G destekli modern bir dijital altyapıya kavuşturulacağını açıkladı.

Ahlatcı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Çorum FK'nın Süper Lig hedefi doğrultusunda şehrin iletişim teknolojisinin de üst seviyeye taşınacağını belirtti.

Dünyadaki modern stadyumlarda kullanılan teknolojilerin Çorum Şehir Stadyumu'na kazandırılacağını ifade eden Ahlatcı, proje kapsamında Türk Telekom Genel Müdürü Ebubekir Şahin ile bir araya geldiklerini ve çalışmaların netleştiğini duyurdu.

Milletvekili Ahlatcı, stadyum için hazırlanan 4G ve 5G destekli Indoor (İç Mekân) İstasyon Projesinin proje ve yer tespit çalışmalarının tamamlandığını belirterek, yatırımın yeni sezon başlamadan önce hizmete alınacağını söyledi.

Yeni sistem sayesinde maç öncesi, maç sırasında ve maç sonrasında yaşanan iletişim yoğunluğunun ortadan kaldırılması hedefleniyor. Aynı anda binlerce taraftara kesintisiz mobil iletişim hizmeti sunulacak, kapasite ve kapsama sorunları ise tamamen giderilecek.

Şehirde ilk kez uygulanacak bu teknoloji yatırımı yalnızca stadyuma değil, çevredeki iletişim altyapısına da katkı sağlayacak. Genişleyebilir mimariye sahip sistem sayesinde beklenmedik yoğunluklarda en geç bir hafta içerisinde ilave bant kapasitesi eklenebilecek.

Canlı yayınların kesintisiz yapılabilmesi ve taraftarların mobil interneti sorunsuz kullanabilmesi amacıyla hayata geçirilecek projenin, Çorum Şehir Stadyumu'nu Türkiye'nin en modern dijital altyapılarından birine dönüştürmesi hedefleniyor.

Ahlatcı, açıklamasının sonunda, "Çorum'umuzdan desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen başta Cumhurbaşkanımız, Liderimiz Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımıza ve Türk Telekom Genel Müdürümüz Sayın Ebubekir Şahin'e hemşehrilerimiz adına şükranlarımı sunuyorum. Şehrimize, stadımıza ve takımımıza hayırlı uğurlu olsun." ifadelerini kullandı.