Hitit Üniversitesi Çorum Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Kur'an-ı Kerim öğrenen beş personele düzenlenen törenle katılım belgeleri takdim edildi.
Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından yürütülen "Camilerde Kur'an Öğrenimi" projesi kapsamında, hastane mescidinde imam hatip Ahmet İpek tarafından beş ay süren Kur'an-ı Kerim kursu düzenlendi. Mesai saatleri dışında gerçekleştirilen eğitim programını başarıyla tamamlayan beş hastane personeli, belgelerini düzenlenen programda aldı.
Öğle namazının ardından hastane mescidinde gerçekleştirilen belge takdim törenine Şahin Yıldırım, Muhammed Gömeç, başhekim yardımcıları, hastane personeli, manevi danışmanlar ve din görevlileri katıldı.
Programda konuşan İl Müftüsü Şahin Yıldırım, Kur'an-ı Kerim öğrenerek eğitimlerini başarıyla tamamlayan hastane personelini tebrik etti. Yıldırım ayrıca, kurs sürecindeki özverili çalışmaları dolayısıyla imam hatip Ahmet İpek'e teşekkür ederek, Kur'an öğrenmenin önemine vurgu yaptı.