Çorum'da Kentpark'ta bazı gençlerin uygunsuz davranışlarda bulunduğu yönündeki iddialar, parkı kullanan vatandaşların tepkisini çekti.
Vatandaşlar, son günlerde benzer olayların kentteki parklarda sıkça yaşandığını öne sürerek, bu durumun özellikle çocuklarıyla vakit geçirmek isteyen aileleri rahatsız ettiğini ifade etti.
Parkların herkesin güvenli ve huzurlu şekilde kullanabileceği sosyal alanlar olması gerektiğini belirten vatandaşlar, yaşandığı iddia edilen olumsuzluklar nedeniyle ailelerin parkları rahatça kullanamadığını dile getirdi.
Bölgede denetimlerin artırılmasını isteyen vatandaşlar, özellikle bekçi ve polis ekiplerinin Kentpark ile diğer parklarda daha sık devriye görevi yapmasını talep etti. Böylece hem kamu düzeninin korunacağını hem de ailelerin parkları daha güvenli şekilde kullanabileceğini ifade ettiler.