Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör, belediye personeliyle düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi.
Programa, Çorum HAK-İŞ Sendikası Başkanı Mustafa Şahin'in yanı sıra Belediye Başkan Yardımcıları Ahmet Özoğlu ve Kadir Eskiadam da katıldı.
Kahvaltı programında belediye bünyesinde görev yapan personelle sohbet eden Başkan Gelgör, çalışanların talep ve görüşlerini dinledi.
Programın ardından açıklamada bulunan Gelgör, ilçeye hizmet yolunda fedakârca görev yapan tüm belediye personeline teşekkür ederek, "Çalışma arkadaşlarımızla hasbihâl ederek talep ve görüşlerini dinledik. İlçemize hizmet yolunda emek veren tüm personelimize özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum." ifadelerini kullandı.