Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın'ın park incelemesi sırasında bir vatandaşla yaşadığı "enişte" diyaloğu sosyal medyada ilgi gördü.
Son dönemlerde sosyal medya paylaşımlarıyla sık sık gündeme gelen Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, bu kez Mimarsinan Mahallesi'nde yapımı devam eden parkta yaşanan samimi diyalogla dikkat çekti.
Park alanındaki incelemeleri sırasında vatandaşlarla sohbet eden Başkan Aşgın, bir vatandaşa "Ben sizin eniştenizim." demesi üzerine esprili bir sohbet gerçekleştirdi.
Aşgın, "Enişteler Allah'ın sevgili kullarıdır. Onları üzmeyin." ifadelerini kullanırken, çevrede bulunan vatandaşlar da kahkahalarla sohbeti takip etti.
Samimi görüntülerin yer aldığı video, Başkan Aşgın’ın sosyal medya hesaplarından paylaşılırken kısa sürede çok sayıda beğeni ve yorum aldı.
Başkan Aşgın'ın zaman zaman vatandaşlarla gerçekleştirdiği doğal diyaloglar ve esprili üslubu, sosyal medyada ilgi görmeye devam ediyor.