Alaca Belediyesi, Aşure Günü dolayısıyla düzenlediği etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Paylaşmanın, bereketin ve dayanışmanın simgesi olan Aşure Günü kapsamında belediye ekipleri tarafından hazırlanan aşureler vatandaşlara dağıtıldı. Düzenlenen ikram programına ilçe halkı yoğun ilgi gösterdi.
Belediyeden yapılan açıklamada, Aşure Günü'nün birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli günlerden biri olduğu vurgulanarak, bu geleneğin yaşatılmaya devam edileceği ifade edildi.
Alaca Belediyesi, etkinlik dolayısıyla tüm vatandaşların Aşure Günü'nü kutlayarak birlik ve beraberlik mesajı verdi.